APA NOVA Ploieşti
Căutare

Ce trebuie sa stiu despre...

 

  Centrul de Relatii Clienti

  • De ce un Centru de Relatii Clienti?

    Inaugurat in iunie 2003, Centrul de Relatii Clienti, bazat pe un Centru de Apel telefonic, este o premiera in Romania in domeniul serviciilor publice. Apa Nova Ploiesti ofera posibilitatea de a va rezolva orice tip de solicitare legata de obiectul sau de activitate la telefon, evitandu-se, astfel, deplasarea, aglomeratia si pierderea unui timp pretios.

  • In ce consta acest serviciu? Prin intermediul numerelor de telefon 0800 800 923 - apel gratuit din reteaua Telekom Romania si 0244 407 630 - apel taxabil din alte retele de telefonie fixa sau mobila, ne puteti contacta pentru a obtine informatii, a face solicitari/reclamatii, sau pentru a semnala o defectiune tehnica. Functionarii informatii clienti raspund la aceste telefone 24 de ore din 24, 7 zile din 7, si pot oferi raspunsuri la orice intrebare cere priveste serviciul de alimentare cu apa si de canalizare.

    Programul informatic le permite functionarilor informatii clienti sa acceseze fisa dumneavoastra si sa va raspunda la toate solicitarile, inclusiv prin programarea unor interventii tehnice, in ziua si intervarul orar stabilit de comun acord cu dumneavoastra.

    Daca doriti sa ne scrieti o puteti face pe adresa Apa Nova Ploiesti, strada Bobalna nr.10, 100330, Ploiesti. Veti primi raspuns in cel mult 5 zile.

    Doriti o comunicare mai rapida? Aveti la dispozitie site-ul nostru internet www.apanova-ploiesti.ro, prin intermediul caruia puteti sa ne trimiteti mesaje, sau ne puteti scrie pe adresa de e-mail clienti.apanovaploiesti@veolia.com.

  • Ce pot rezolva apeland Centrul de Relatii Clienti?

    Apeland numerele de telefon 0800 800 923 - apel gratuit din reteaua Telekom Romania sau 0244 407 630 - apel taxabil din alte retele de telefonie fixa sau mobila, dumneavoastra:

    Puteti solicita informatii despre:
    • obtinerea unui aviz;
    • bransarea/racordarea la retelele publice de apa si canalizare;
    • separatia tehnica de alimentare cu apa;
    • stadiul dosarului de bransament de apa/racord de canalizare;
    • incheierea Contractului de utilizare a serviciilor publice de alimentare cu apa si de canalizare;
    • modalitati de plata a facturilor;
    • verificari ale contorului;
    • audiente, depuneri de reclamatii sau sugestii;

    Puteti solicita date despre:
    • factura dumneavoastra, calculul ei si tariful serviciului de alimentare cu apa si de canalizare;
    • consum, contor si citiri;
    • calitatea apei;
    • regulamentul serviciului public de alimentare cu apa si de canalizare.
  • Cum functioneaza Centrul de Relatii Clienti?

    Apeland numerele 0800 800 923 - apel gratuit din reteaua Telekom Romania sau 0244 407630 , apel taxabil din alte retele de telefonie fixa sau mobila, veti intra imediat in legatura cu un functionar informatii clienti, care va prelua solicitarea dumneavoastra si va va oferi solutia optima.

    In baza de date Apa Nova Ploiesti sunteti identificat dupa COD CLIENT, care se gaseste pe factura pe care o primiti lunar si este modalitatea cea mai rapida de identificare. Va rugam sa-l retineti si sa ni-l furnizati de fiecare data cand apelati la serviciile noastre.

  • Ce am realizat prin infiintarea Centrului de Relatii Clienti?

    Centrul de Relatii Clienti contribuie la ameliorarea continua a serviciilor oferite clientilor si la monitorizarea activitatii in vederea stabilirii de noi obiective in fiecare an.

    Centrul de Relatii Clienti in cateva cifre:

  • 83.6% din solicitarile clientilor sunt tratate telefonic si prin e-mail
  • 9.9% la Biroul de Relatii Clienti
  • 6.5% prin corespondenta scrisa

 

Home|Prezentare|Consumatori|Servicii on-line|Contact|Noutati

Bransamente|Contorizare|Canalizare|Centrul de Relatii Clienti|Factura|Tarife|Calitatea apei|Prestari servicii|Audiente

Grupul Veolia|Apa Nova Bucuresti|Primaria Municipiului Ploiesti|Veolia Romania

©2008-2011 APA NOVA PLOIEȘTI