APA NOVA Ploiești
Căutare

Ce trebuie sa stiu despre...

 

  Centrul de relatii cu clientii

  • De ce un Centru de Relatii cu Clientii?

    Inaugurat in iunie 2003, Centrul de Relatii cu Clientii, bazat pe un Centru de Apel telefonic, este o premiera in Romania, in domeniul serviciilor publice. Apa Nova Ploiesti v-a oferit posibilitatea de a va rezolva orice tip de solicitare legata de obiectul sau de activitate la telefon, evitandu-se, astfel, deplasarea, aglomeratia si pierderea unui timp pretios.

  • In ce consta acest serviciu?

    Prin intermediul numarului de telefon 0800 800 923 (apel gratuit) apelabil din reteaua Telekom Romania, iar din alte retele de telefonie fixa sau mobila la numarul 0244 407630 (apel taxabil), ne puteti contacta pentru a obtine informatii, a face solicitari sau reclamatii, pentru a semnala o defectiune tehnica. Agentii de relatii cu clientii raspund la acest telefon 24 de ore din 24, 7 zile din 7 si sunt capabili sa dea raspunsuri la orice intrebare.

    Programul informatic le permite sa acceseze fisa dumneavoastra si sa va raspunda la toate solicitarile, inclusiv prin programarea unor interventii tehnice, in ziua si intervarul orar stabilit de comun acord cu dumneavoastra.

    Daca doriti sa ne scrieti o puteti face pe adresa Apa Nova Ploiesti, Centrul Relatii Clienti, strada Bobalna nr.10. Veti primi raspuns in cel mult 5 zile.

    Doriti o comunicare mai rapida? Aveti la dispozitie site-ul nostru internet www.apanova-ploiesti.ro, prin intemediul caruia puteti sa ne trimiteti mesaje. Veti primi raspuns in 24 de ore.

  • Ce pot rezolva apeland Centrul de relatii cu clientii?

    Apeland numarul nostru de telefon gratuit 0800 800 923 sau 0244 407630 (apel taxabil), dumneavoastra:

    • puteti solicita avize, bransamente, verificari ale contorului, audiente sau depune reclamatii sau sugestii;
    • puteti cere date despre factura dumneavoastra, calculul ei, tariful apei, date despre consum, contor sau puteti transmite indecsii;
    • puteti solicita date despre calitatea apei, regulamentele de functionare a serviciilor de apa si canalizare;
    • puteti anunta avariile aparute pe reteaua publica, furtul unui capac de camin, solicita venirea unei echipe de tehnicieni pentru a remedia o defectiune in camin sau a schimba un contor blocat.
  • Cum functioneaza Centrul Relatii Clienti?

    Apeland numarul gratuit 0800 800 923 sau 0244 407630 (apel taxabil), veti intra imediat in legatura cu un agent de relatii cu clientii, care va prelua solicitarea dumneavoastra si va va oferi solutia optima.

    In baza noastra de date sunteti identificat dupa un COD CLIENT, care se gaseste pe factura pe care o primiti lunar de la Apa Nova Ploiesti si este modalitatea cea mai rapida de a va identifica. Va rugam sa-l retineti si sa ni-l furnizati de fiecare data cand apelati la serviciile noastre.

  • Ce am realizat prin infiintarea Centrului de Relatii cu Clientii?

    Centrul de Relatii cu Clientii contribuie la ameliorarea continua a serviciilor oferite clientilor si la monitorizarea activitatii in vederea stabilirii de noi obiective in fiecare an.

    Centrul de Relatii cu Clientii in cateva cifre:

  • 84.7% din solicitarile clientilor sunt tratate telefonic si prin e-mail
  • 8.8% la Biroul de Relatii Clienti
  • 6.6% prin corespondenta scrisa

 

Home|Prezentare|Consumatori|Servicii on-line|Contact|Noutati

Bransamente|Contorizare|Canalizare|Centrul de relatii cu clientii|Factura|Tarife|Calitatea apei|Prestari servicii|Audiente

Grupul Veolia|Apa Nova Bucuresti|Primaria Municipiului Ploiesti|Veolia Romania

©2008-2011 APA NOVA PLOIEȘTI