Stimați clienți,
Apa Nova este o companie responsabilă și atentă atunci când vine vorba de asigurarea serviciilor în condiții de calitate și siguranță.
Tratăm subiectul COVID-19 cu mare seriozitate și am luat măsuri pentru a ne proteja atât clienții, cât și angajații. Aceștia sunt instruiți și echipați cu măști de protecție și mănuși.
Reprezentanții Apa Nova vor evita citirea ori de câte ori se constată o suspiciune din partea clientului, evitând contactul cu acesta. Echipele noastre nu vor insista să facă citirea dacă refuzați acest lucru.
Astfel, pe toată perioada instituirii stării de urgență pe teritoriul României, dacă nu doriți să primiți cititorul să citească contorul de apă, vă rugăm să transmiteți indexul autocitit, prin mijloacele digitale puse la dispoziție de Apa Nova, în termen de 2 zile de la data programată - menționată pe factură.
Transmiterea citirii (index) se poate face:
prin apelarea în Call Center Apa Nova, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, la numerele de telefon 0800 800 923 - apel gratuit din rețeaua Telekom Romania și 0244 407 630 - apel taxabil din alte rețele de telefonie fixă și mobilă
pe adresa de email [email protected]
pe site-ul Apa Nova (www.apanova-ploiesti.ro), secțiunea dedicată pentru transmitere index.
Mulțumim pentru înțelegere!