Pasul 1: Completati si transmiteti cererea de bransament de apa si/sau racord de canalizare din sectiunea Servicii / Documente Lucrari noi.
Pasul 2: Obțineți autorizația de construire sau desființare.
Pasul 3: Semnați contractul de execuție branșament și/sau racord cu Apa Nova.
Pasul 4: Noi executăm lucrarea.
Pasul 5: Realizăm recepția lucrării și punerea în funcțiune a branșamentului/racordului.
Pasul 6: Semnați contractul de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
Actele necesare (în copie) pentru obținerea avizului și întocmirea proiectului de branșare/racordare la rețelele publice de alimentare cu apă și de canalizare sunt:
Persoane fizice:
• Certificatul de urbanism
• Actul de proprietate (contract de vânzare - cumpărare, contract de închiriere, sentința civilă etc.) și extrasul de carte funciară
• Planul de situație al imobilului pe suport topografic în coordonate STEREO 70
• Actul de identitate
Agenți economici:
• Certificatul de urbanism
• Actul de proprietate (contract de vânzare - cumpărare, contract de închiriere, sentința civilă etc.) și extrasul de carte funciară
• Plan de situație al imobilului pe suport topografic în coordonate STEREO 70
• Certificatul de înregistrare emis de Registrul Comerțului
• Certificatul de înregistrare fiscală
•Certificatul de înregistrare în scopuri de TVA
Ca să vă putem ajuta, avem nevoie de mai multe detalii despre situația dumneavoastră. Luați legătura cu noi prin telefon la 0800 800 923 – apel gratuit din rețeaua Telekom Romania, 0244 407 630 – apel taxabil din alte rețele de telefonie fixă sau mobilă, sau în scris, pe pagina noastră de contact Solicitați informații. O echipă de tehnicieni va fi trimisă să verifice instalația și să semnaleze eventualele nereguli înainte de a încheia un contract valabil.
Pentru a începe alimentarea cu apă, vă rugăm să ne confirmați că sunteți noul proprietar și să ne transmiteți documentele necesare pentru încheierea contractului.
Serviciul de canalizare se plăteşte de către orice persoană conectată la reţeaua de canalizare, indiferent de modul de alimentare cu apă. Dacă în acest moment deversați ape uzate în reţeaua publică fără să aveți un contract cu Apa Nova, atunci este în interesul dumneavoastră să reglați această situaţie.
Factura Apa Nova însumează costul apei potabile livrate la dumneavoastră acasă precum și colectarea apei folosite. Funcționarea acestor servicii implică, la fel ca în toate industriile și costuri de exploatare, întreținere, dezvoltare, modernizare precum și de protecție a mediului.
Toți acești factori sunt reflectați în tariful lunar al facturii, pentru ca dumneavoastră să beneficiați în continuare de servicii esențiale de calitate. Mai exact, factura include costuri pentru:
• activitatea de captare a apei;
• tratamentele aplicate apei brute pentru a deveni potabilă;
• pomparea, transportul și distribuția apei până la domiciliul dumneavoastră;
• analizele periodice privind monitorizarea calității apei potabile;
• colectarea și transportul apelor uzate;
• colectarea și transportul prin rețeaua publică de canalizare a apei pluviale (meteorice);
• întreținerea și modernizarea rețelei de apă și de canalizare;
• intervențiile de urgență, etc.
Facturarea serviciului de canalizare a apei meteorice prestat de către Apa Nova se realizează în conformitate cu Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Ploiești nr. 320/ 21.12.2007, privind aprobarea Regulamentului serviciului de alimentare cu apă și de canalizare in Municipiului Ploiești, art . 200, alin. (1).
Apa meteorică preluată de canalizare se stabilește în funcție de suprafețele deținute, construite și neconstruite, declarate de utilizatori și de cantitățile specifice de mai jos:
a) Operatori economici – 0,5 mc/mp/an
b) Domeniul public – 0,3 mc/mp/an
c) Populație (utilizatori casnici și asociații de proprietari/ locatari) – 0,2 mc/mp/an
Pentru a veni în sprijinul clienților noștri, am împărţit cantitatea anuală de apă pluvială pe fiecare factură, pentru numărul de zile cuprins în perioada de facturare.
Apa Nova este furnizor de apă și canalizare pentru Compania Veolia Energie Prahova. Prin urmare, Apa Nova facturează atât apa rece furnizată de către companie precum și apa rece pe care Veolia Energie Prahova o folosește pentru prepararea apei calde pe care o trimite către consumatori.
Apa Nova facturează pentru consumatorii racordaţi la sistemul Veolia Energie Prahova consumul şi canalizarea apei reci folosite pentru prepararea apei calde menajere.
Vă punem la dispoziţie datele de contact ale Companiei Veolia Energie Prahova:
Website: https://www.veolia.ro/
Email: [email protected]
Relații cu publicul: Call Center: 0800 800 255 - apel gratuit din rețeaua Telekom Romania sau 0244 408 888 - apel taxabil din orice rețea de telefonie
În cazul în care vă aflați temporar în imposibilitatea de a plăti în întregime factura, suntem alături de dumneavoastră și vă oferim posibilitatea eșalonării acesteia printr-un acord de plată. Pentru explicaţii suplimentare, puteți lua oricând legătura cu noi pe pagina Contact - Solicitați informații adresându-ne o solicitare pe adresa de e-mail [email protected] sau la biroul de Relații Clienți, de luni până vineri între orele 08.00 – 16.00.
Dacă reprezentantul Apa Nova poate citi contorul în absența dumneavoastră, valoarea facturii va fi stabilită pe baza consumului real. Dacă acest lucru nu este posibil, estimarea valorii facturii se face pe baza istoricului de consum.
Ulterior, puteți trimite indexul online pe site-ul Apa Nova, pe adresa de e-mail [email protected] sau prin apel prin telefon la 0800 800 923 – apel gratuit din rețeaua Telekom Romania, 0244 407 630 – apel taxabil din alte rețele de telefonie fixă sau mobilă.
Atenţie! Pentru a fi luat în calcul la momentul facturării, e obligatoriu ca indexul să fie trimis în perioada 1 - 5 ale lunii.
În situația actuală, pentru noi toți siguranța este o prioritate. Iar noi, la Apa Nova, considerăm că siguranța dumneavoastră este și responsabilitatea noastră. Pentru a evita sau reduce contactele neesențiale cu alte persoane, puteți alege oricând una dintre metodele alternative de plată de mai jos:
- Transfer bancar online, utilizând serviciile de Internet Banking și Mobile Banking dezvoltate de BRD, BCR și ING Bank, unde Apa Nova este predefinită în lista de furnizori, sau alte unităţi bancare, unde Apa Nova nu este predefinită în lista de furnizori și este necesară completarea contului bancar;
- Prin Stațiile de Plată SelfPay prezentând factura sau pe baza codului de client;
- Prin PayPoint, prezentând factura;
- Prin PayU, accesând link-ul dedicat din factura electronică transmisă pe email.
- La ATM-urile BRD și BCR;
- La automatele de încasare ROBO de la BRD, BCR și ING Bank;
- Achitare la factorii poștali (numai pentru pensionari și persoanele cu dizabilităţi, la solicitarea acestora);
- Debit direct intrabancar și interbancar cu plata prin BRD;
Atenţie! Apa Nova nu încasează plata facturii în numerar pe teren. De aceea, nu dați bani niciunei persoane care-i solicită în numele companiei!
Serviciul de alimentare cu apă este un serviciu local. În fiecare localitate, factorii precum: calitatea surselor de apă utilizate, tratamentele necesare de potabilizare, relieful, numărul de locuitori schimbă tariful apei. În Ploiești, tariful apei este unic pentru toți clienții.
Tarifele percepute de Apa Nova, atât pentru serviciul de alimentare cu apă potabilă, cât şi pentru cel de canalizare sunt stabilite în strictă conformitate cu prevederile Contractului de Concesiune şi cu cele ale HG nr. 1643/ 2006, care a modificat HG nr. 149/ 2002 privind stabilirea si ajustarea tarifelor pentru furnizarea serviciilor publice de alimentare cu apă și de canalizare în municipiul Ploiești.
Tarifele practicate de Apa Nova sunt verificate şi avizate de Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice.
Contoarele instalate de Apa Nova dețin certificat de conformitate metrologică/aprobare de model cu o valabilitate de 7 ani.
Pentru verificări ale contorului de branșament, în timpul perioadei de valabilitate metrologică se poate realiza o expertiză metrologică contra cost în cadrul unui laborator autorizat BRML. Este necesar să ne transmiteți o solicitare scrisă, completând cererea de verificare metrologică. Aceasta trebuie completată de către titularul de contract/reprezentantul legal.
Contorul montat pe branşamentul de apă măsoară volumul de apă consumat. Pentru a garanta fiabilitatea funcționării contorului, acesta este înlocuit/expertizat o dată la șapte ani (conform cerințelor legale) sau în funcție de cerința legală și politica companiei.
La realizarea unor branșamente de apă noi, costul contorului revine utilizatorului, ulterior toate costurile de înlocuire și întreținere fiind responsabilitatea noastră. În situația în care contorul este deteriorat din cauze ce țin de utilizator (deteriorare, furt, îngheț, intervenții neautorizate etc), costul înlocuirii revine utilizatorului.
Atenție! Vă rugăm să nu interveniți asupra contorului! Orice intervenție neautorizată va fi tratată conform prevederilor legale aplicabile serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare.
După contorizarea la nivel de apartament, se constată uneori diferenţe între suma cantităţilor înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente şi cantităţile înregistrate de contorul de branşament.
Aceste diferenţe pot apărea din cauza:
- diferenţelor de clasă de precizie - contoarele de branşament au clasa de precizie superioară, diferită de repartitoarele de costuri din apartamente;
- pierderilor de apă înainte de repartitoarele de costuri din apartament - în funcţie de locul de montare, practica demonstrează că, prin cumulare, pierderile de apă pe instalaţiile interioare pot să fie semnificative, fără a fi înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente. Ele pot fi cauzate de avarii ale sistemului interior de distribuţie sau de instalaţii neetanşe;
- punctelor de consum necontorizate în imobil - sunt frecvente cazurile în care în imobil există puncte de consum necontorizate: robinete în spălătorii, la ghenele de gunoi sau în subsolurile blocurilor. Aceste robinete, dacă sunt folosite pentru umplerea butoaielor de murături, udat grădina din faţa blocului sau pur şi simplu curg în voie pentru că nu deranjează pe nimeni, reprezintă o mare sursă generatoare de consumuri;
- poziţia de montare a repartitoarelor de costuri din apartament - dacă nu se respectă cu stricteţe poziţia de montare a repartitoarelor de costuri din apartament indicată de producător (de regulă, orizontal), la o deviere cât de mică a poziţiei de montare, acestea înregistrează greşit;
- necorelarea momentelor de citire - decalajul calendaristic dintre data citirii contorului de branşament şi data citirii repartitoarelor de costuri din apartament determină şi ele aceste diferenţe.
Repartitoarele de costuri din apartament au rol orientativ de consum în interiorul imobilelor. Modul de repartizare a consumului/ cheltuielilor în interiorul imobilului este responsabilitatea exclusivă a Asociaţiei de proprietari/locatari.
Pentru a reduce diferenţele dintre înregistrarea contorului de branşament şi suma înregistrărilor repartitoarelor de costuri din apartamente, vă recomandăm:
1. Să reparați și să întrețineți toate instalaţiile interioare (inclusiv cele din subsolul blocului) în vederea eliminării pierderilor;
2. Să citiți repartitoarele de costuri în funcţie de data planificării pentru citirea contorului de branşament;
3. Să identificați consumul fraudulos;
4. Să contorizați toate sursele de apă din apartamente.
Contorul amplasat pe branșamentul de apă este ultimul element al rețelei publice concesionate către Apa Nova.
Prin urmare, la facturarea apei potabile se ia în considerare volumul de apă ce trece prin acest contor, indiferent dacă apa va fi apoi folosită pentru consumul individual, utilizată în spațiile comune sau pierdută din cauza defecțiunilor instalațiilor interioare.
Este responsabilitatea dumneavoastră să gestionați aceste consumuri care sunt înregistrate de contor și să vă ocupați de repartizarea cheltuielilor de întreținere.
După ce au fost montate, contoarele se află în răspunderea și sub protecția dumneavoastră, având astfel obligația de a permite accesul operatorului la căminul de branșament/contor, atât pentru citire, cât și pentru intervenții.
Este complet interzis să interveniți în orice fel asupra contorului. De asemenea, aveți obligația de a întreține căminul de branșament.
Totodată, vă recomandăm următoarele măsuri pentru protejarea contoarelor și a rețelelor interioare:
• îmbrăcarea contoarelor de branșament și a instalației pe care sunt montate acestea cu materiale termoizolante (plăci de polistiren, vată minerală etc.), iar dacă există cișmele în curte, se recomandă debranșarea acestora din căminul de branșament sau protejarea părții exterioare cu materiale izolatoare (plăci de polistiren, rumeguș etc.).
• izolarea căminelor de branșament împotriva frigului. Aceste măsuri sunt necesare pentru a evita deteriorarea contorului din căminul de branșament și a instalațiilor de legătură, cât și pentru evitarea generării pierderilor în rețea.
Pentru utilizatorii casnici - asociațiile de proprietari, instituțiile publice și agenții economici - mari consumatori, citirea contoarelor se face o dată pe lună, cu posibilitatea clienților de a asista la efectuarea citirilor. Realizăm anual o planificare a perioadelor de citire a contoarelor (pe luni și zile), care este comunicată tuturor clienților noștri și care este respectată cu strictețe.
Pentru utilizatorii casnici - persoane fizice, citirea se face o dată la 3 luni, cu precizarea că în lunile în care nu se fac citiri, consumul este estimat. Pentru a se evita estimarea consumului, aveți posibilitatea transmiterii indexului în primele cinci zile ale fiecărei luni. Indexul poate fi comunicat operatorilor Call Center Apa Nova, la numerele de telefon 0800 800 923 - apel gratuit din rețeaua Telekom Romania și 0244 407 630 - apel taxabil din alte rețele de telefonie fixă sau mobilă, sau direct pe site-ul nostru. De asemenea, datele despre consumul de apă pot fi transmise și pe adresa de email: [email protected].
Pentru agenții economici cu un consum de apă mai mic de 300 mc/lună, citirea se face o dată la 3 luni. Dacă reprezentați un agent economic, puteți transmite indexul contorului prin aceleași condiții și mijloace ca utilizatorii casnici - persoane fizice.
Apa de la robinet este sigură datorită controlului continuu a indicatorilor fizico-chimici și bacteriologici. Apa de la robinet este de cca. 700 de ori mai ieftină decât aceeași cantitate de apă îmbuteliată, respectiv de 0,5 litri.
Apa de la robinet este în căminul dumneavoastră și nu la magazin.
Apa de la robinet nu poluează mediul. Sute de miliarde de sticle din plastic sunt utilizate anual pentru ambalarea apei. Aceste imense cantităţi de PET-uri devin repede deşeuri şi numai 16% sunt reciclate. Restul de 84% poluează natura, fiind atât de puţin biodegradabile încât dispar abia după sute de ani.
Pentru producerea şi comercializarea unui litru de apă îmbuteliată se consumă 3 litri de petrol.
Dacă nu ați mai pornit robinetul pentru o perioadă mai lungă (zile, săptămâni) prima apă care va curge este cea care a stagnat pe instalaţie.
De fiecare dată când constatați o deteriorare a aspectului apei de la robinetul dumneavoastră, vă sfătuim:
• să lăsați apa să curgă pentru câteva secunde;
• să vă informați dacă apa nu a fost oprită pentru intervenţii;
• să verificați dacă şi vecinii dumneavoastră au aceeaşi problemă.
Vă rugăm sa sesizați orice neregulă care are legătură cu calitatea apei reci la:
Call Center Apa Nova 0800 800 923 – apel gratuit din rețeaua Telekom Romania, 0244 407 630 – apel taxabil din alte rețele de telefonie fixă sau mobilă, sau în formularul dedicat.
Mirosul mai puternic de clor poate apărea în cazul unor temperaturi extreme atât pozitive cât și negative, precum şi atunci când, pentru a asigura siguranţa microbiologică (bacteriologică) a apei distribuite, se impune creșterea concentrației de dezinfectant către limita superioară a cantităţii maxim admise. Măsura este luată exclusiv în scopul protejării sănătăţii dumneavoastră.
Clorul este o substanţă volatilă. Pentru a atenua gustul prea pronunțat al apei, o puteți lăsa într-un recipient sau vas descoperit înainte de a o bea. Dacă se poate, chiar la frigider, dar nu mai mult de 24 de ore. Temperatura scăzută va disipa gustul. De asemenea, o puteți servi cu cuburi de gheaţă. Totodată, câteva picături de lămâie sau o frunză de mentă vor face ca gustul de clor să dispară.
Atunci când apa vine cu presiune mai mare pe rețeaua de distribuție, se poate întâmpla să se desprindă microparticule de fier care să ducă la colorarea apei de la robinet. Cu toate că acestea nu prezintă un pericol pentru sănătate, vă recomandăm să așteptați până când apa revine la aspectul normal.
Vă rugăm să anunțați orice nereguli privind calitatea apei reci la Call Center: 0800 800 923 – apel gratuit din rețeaua Telekom Romania, 0244 407 630 – apel taxabil din alte rețele de telefonie fixă sau mobilă, sau folosind formularul Solicitați informații.
Supravegherea apei potabile se bazează pe proceduri tehnice riguroase și instrumente de control performante. O facem fără oprire atât în uzinele de producere a apei, cât și în rezervoarele de apă și pe rețeaua de distribuție. În plus, dublăm totul cu analize de laborator. Laboratorul nostru este certificat de RENAR (Asociaţia Reţelei Naţionale de Acreditare din România - http://www.renar.ro), are personal calificat în domeniile chimia şi microbiologia apei și este dotat cu echipamente performante ce permit analiza cu rezultate garantate pentru toți indicatorii de calitate.
Puteți urmări buletinele de analiză a apei prelevată din 32 puncte de colectare de pe întregul teritoriu al Municipiului Ploiești. Aceste buletine pot fi accesate mai jos.
În situația în care intervin avarii pe rețelele de apă ce necesită întreruperea temporară a apei, informația va apărea în site, la secțiunea Lucrări de modernizare și de intervenție.
Dacă observaţi o problemă în furnizarea cu apă rece, ne-o puteţi comunica telefonic la 0800 800 923 – apel gratuit din rețeaua Telekom Romania, 0244 407 630 - apel taxabil din alte rețele de telefonie fixă sau mobilă, sau completând formularul Solicitați informații.
Branșamentul de apă este partea din rețeaua de alimentare cu apă care asigură legătura dintre rețeaua publică de distribuție și rețeaua interioară a unei incinte sau a unei clădiri. Branșamentul deservește un singur utilizator.
Rețeaua publică de distribuție a apei reprezintă partea din sistemul public de alimentare cu apă, alcătuită din rețeaua de conducte, armături și construcții - anexe, care asigură distribuția apei potabile la 2 sau mai mulți utilizatori independenți. Exploatarea, întreținerea și repararea ei intră în atribuțiile Apa Nova. Contorul este ultima componentă a rețelei publice de distribuție.
Instalația interioară de apă potabilă reprezintă totalitatea instalațiilor aflate în proprietatea sau în administrarea utilizatorului, amplasate după contorul de branșament, în sensul de curgere al apei potabile și care asigură transportul apei potabile preluate din rețeaua publică la punctele de consum și/sau la instalațiile de utilizare.
Părțile componente ale unui branșament sunt:
▪ o construcție numită cămin de apometru (de branșament), plasată pe domeniul public sau privat, folosită pentru controlul și întreținerea branșamentului, fiind vizibilă și accesibilă;
▪ priza de apă, reprezentând punctul de racordare la rețeaua de distribuție a apei;
▪ o conductă de branșament care se leagă la rețeaua publică de distribuție;
▪ armătura (vana) de concesie;
▪ contorul de branșament care asigură măsurarea debitului de apă furnizată;
▪ clapet de sens unic;
▪ armătura (vana) de închidere.
Delimitarea dintre rețeaua publică de distribuție și instalația interioară a clientului se face prin contorul de branșament, care este ultima componentă a rețelei publice de distribuție.
Serviciul de colectare reprezintă totalitatea activităților necesare pentru:
1. colectarea, transportul și evacuarea apelor uzate de la utilizatori la stația de epurare;
2. epurarea apelor uzate și evacuarea apei epurate în emisar;
3. colectarea, evacuarea și tratarea adecvată a deșeurilor din gurile de scurgere a apelor pluviale și asigurarea functionalității acestora;
4. evacuarea, tratarea și depozitarea nămolurilor și a altor deșeuri similare derivate din activitățile prevăzute mai sus;
5. evacuarea apelor pluviale și de suprafață din intravilanul localităților.
În rețeaua publică de canalizare sunt deversate/ajung următoarele categorii de ape:
o ape uzate menajere, reprezentând apele de canalizare rezultate din folosirea apei în gospodării, instituții publice și servicii, care rezultă mai ales din metabolismul uman și din activități menajere și igienico-sanitare;
o ape uzate industriale - apele de canalizare rezultate din activități economico-industriale sau corespunzând unei alte utilizări a apei decât cea menajeră;
o ape uzate orășenești - apele de canalizare rezultate din amestecul apelor uzate menajere cu apele uzate industriale sau agrozootehnice, pre-epurate sau nu, precum și apele care provin din stropirea și spălarea drumurilor publice sau private, a aleilor, a grădinilor și a curților imobilelor;
o ape pluviale - apele de canalizare care provin din precipitații atmosferice;
Deversarea în rețeaua publică de canalizare se poate face numai prin intermediul unui racord de canalizare.
Racordul de canalizare este partea din rețeaua publică de canalizare care asigură legătura dintre instalațiile interioare de canalizare ale utilizatorului și rețeaua publică de canalizare, inclusiv căminul de racord.
Delimitarea dintre rețeaua publică de canalizare și instalatiile interioare ale utilizatorului este căminul de racord.
Rețeaua publică de canalizare este parte a sistemului public de canalizare, fiind alcătuită din canale colectoare, cămine, guri de scurgere și constructii-anexe care asigură preluarea, evacuarea și transportul apelor de canalizare de la doi sau de la mai mulți utilizatori independenți. În responsabilitatea noastră intră exploatarea, întreținerea și repararea acestora.
Instalațiile interioare de canalizare reprezintă totalitatea instalațiilor aflate în proprietatea sau în administrarea clientului, care asigură preluarea și transportul apei uzate de la instalațiile de utilizare a apei până la căminul de racord din rețeaua publică;
Delimitarea dintre instalațiile interioare de canalizare și rețeaua publică de canalizare se face prin căminul de racord, aceasta fiind prima componentă a rețelelor publice în sensul de curgere a apei uzate.
Instalațiile/rețelele interioare de canalizare aparțin proprietarilor imobilelor, care au obligația să asigure funcționarea acestora și a instalațiilor anexe, executând toate lucrările de întreținere, reparare și exploatare necesare.
Racordarea dumneavoastră la rețeaua publică de canalizare este unul dintre serviciile pe care le oferim pentru confortul dumneavoastră.
În responsabilitatea noastră se află, de asemenea, lucrările de întreținere, exploatare, verificare și reparare a elementelor ce compun sistemul public de canalizare. Totodată, asigurăm și decolmatarea colectoarelor și a rețelelor de canalizare, cât și curățarea permanentă a acestora.
Este interzisă deversarea în rețeaua publică de canalizare și în gurile de scurgere stradale materii care provoacă depuneri și/sau împiedică curgerea normală a apelor uzate, precum:
o gunoi menajer;
o uleiuri uzate;
o grăsimi;
o zăpadă;
o orice corpuri solide care pot afecta buna funcționare a rețelei publice de canalizare
De asemenea, este important să știți că:
Este interzisă acceptarea racordării altor proprietăți vecine la rețeaua de canalizare internă, fără informarea prealabilă a Apa Nova.
Este interzisă parcarea autoturismelor deasupra căminelor de canalizare sau a gurilor de scurgere a apelor pluviale.
În cazul înfundării instalațiilor/rețelelor interioare de canalizare, verificați nivelul apei în căminul de racord. Dacă acesta este substanțial crescut, ne puteți contacta la 0800 800 923 - apel gratuit din rețeaua Telekom Romania și 0244 407 630 - apel taxabil din alte rețele de telefonie fixă sau mobilă.
Supraveghem calitatea apei de băut din Ploiești 24 de ore din 24, prelevând apă din 32 de puncte fixe, distribuite în tot orașul. Verificați și dumneavoastră calitatea apei de la robinet din zona în care locuiți.
Factura dumneavoastră Apa Nova și costul serviciilor noastre, explicate limpede.
Vă punem la dispoziţie o serie de formulare şi de documente ce includ informaţii relevante despre serviciile oferite.
Acestea pot fi transmise la adresa de e-mail [email protected] însoțite de solicitarea dumneavoastră explicită. Un consultant se va ocupa de soluționarea cererii dumneavoastră.
Aflați consumul dumneavoastră de apă, simplu și rapid.
© 2024 APA NOVA Ploiești SRL - Toate drepturile rezervate