• water_ok_icon
  • water_ok_icon

NOTA DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CANDIDAȚILOR
versiune aplicabilă începând cu luna iulie, 2023

Companiile Veolia din Romania depun toate eforturile pentru a prelucra datele cu caracter personal ale persoanelor fizice în conformitate cu principiile aplicabile la nivel european, respectiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, numit mai jos „GDPR”) dar și în conformitate cu legislația națională aplicabilă în domeniul protecției datelor (de exemplu: Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a GDPR).

Această notă de informare (Nota) are ca și scop informarea persoanelor interesate de oportunitățile de angajare publicate pe website-ul www.apanova-ploiesti.ro la Secțiunea Cariere sau prin intermediul altor platforme sau mijloace de recrutare. Atunci când publicăm o oportunitate de angajare vom menționa explicit și denumirea Companiei care recrutează, respectiv:

  • APA NOVA PLOIEȘTI S.R.L., o companie a grupului Veolia, înmatriculată la Registrul Comerțului cu nr. J29/527/2000, cod fiscal/ cod unic de înregistrare RO13102711, având următoarele date de contact: Ploiești, str. Bobâlna, nr. 10, cod poștal 100330. Puteți contacta direct Responsabilul cu Protecția Datelor („DPO”) la: [email protected]

Prin această Notă vă vom informa care sau cu privire la prelucrările de date pe care Compania le realizează în procesul de aplicare pentru un post vacant și în procesele de selectare, evaluare și ofertare a candidaților.

1. SCOPURILE ȘI TEMEIURILE PRELUCRĂRII

1.1 Compania prelucrează Datele cu caracter personal în principal, în următoarele scopuri:

  1. În procesul de aplicare, selecție, evaluare și recrutare a candidaților (ex. Contactarea pentru stabilirea interviului, compararea abilităților profesionale cu cele necesare pentru postul disponibil) care aplică pentru un post în cadrul Companiei. Temeiul juridic pentru realizarea acestor prelucrări este articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR, respectiv: prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract.

  2. În procesul de ofertare și încheiere a contractului de muncă. Pentru realizarea acestor prelucrări, temeiurile sunt: art. 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR și art. 6 alineatul (1) litera (c) din GDPR, respectiv: prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale care îi revine operatorului.

1.2 Suplimentar, în conformitate cu art. 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR - prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de operator sau de o parte terță și/sau art. 6 alineatul (1) litera (c) din GDPR, Compania mai prelucrează datele dvs. în următoarele scopuri:

  1. Îmbunătățirea proceselor interne (ex. Contactarea dvs. pentru solicitarea de feedback cu privire la procesul de recrutare);

  2. Control intern, audit intern sau extern (ex. Verificări interne cu privire la modul în care s-a desfășurat un proces de recrutare);

  3. Gestionarea plângerilor, disputelor sau unor litigii legate de procesul de selecție, evaluare și ofertare;

  4. Răspunsuri la cererile întemeiate ale autorităților;

  5. Gestionarea proceselor de securitate fizică și a sistemelor, gestionarea cazurilor de fraudă;

  6. Statistici și analize (ex. volum de aplicanți, așteptări salariale pentru anumite poziții);

1.3. Atunci când ne veți da acordul, conform art. 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR - persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice, vom prelucra datele dvs. de contact și datele din cuprinsul CV-ului pentru a vă informa cu privire la alte oportunități profesionale din cadrul Companiei sau din cadrul Societăților Veolia din România.

2. DATELE PE CARE LE PRELUCRĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ

Vom prelucra doar datele strict necesare pentru îndeplinirea scopurilor de mai sus. Astfel, în funcție de etapa în care vă aflați, putem prelucra diferite date cu caracter personal, după cum vom detalia în cuprinsul acestui articol.

2.1 Etapele prin care poate trece aplicația dumneavoastră

2.1.1 Etapa de aplicare

În această etapă vom prelucra următoarele date cu caracter personal:

  1. Date de identificare completate în aplicație: nume, prenume, adresă de email, număr de telefon de contact;

  2. CV-ul pe care ni-l trimiteți dvs. Acest document, de regulă, conține atât datele dvs. de identificare dar și date despre studii, cursuri, certificări și experiența dvs. profesională;

  3. Alte informații pe care ni le furnizați dvs. și care se pot găsi în CV, ca de exemplu: referințe profesionale, aptitudini personale, hobby-uri și pasiuni;

  4. Dacă dețineți un profil profesional public (ex. un profil de Linkedin), datele profesionale existente pe profilul dvs. (ex. Articole publicate, comentarii, opinii).

Puteți aplica pentru o oportunitate profesională în cadrul Companiei prin următoarele modalități:

  1. Direct pe site-ul www.apanova-ploiesti.ro, la secțiunea Cariere: https://www.apanova-ploiesti.ro/despre-noi/cariere. Aplicația dumneavoastră va fi transmisă direct echipei de recrutare din cadrul Companiei;

  2. Direct la Registratura ANP, prin depunerea unui CV;

  3. Prin intermediul site-urilor de specialitate (ex. Ejobs, Hipo, Linkedin, etc.), atunci când Compania decide să publice un post disponibil pe aceste platforme de recrutare sau ale agențiilor de recrutare cu care colaborăm în scop de colectare a aplicațiilor și recrutare / evaluare (după cum este cazul);

  4. Suplimentar față de canalele de mai sus, pentru angajații interni care doresc să aplice pentru o altă poziție în cadrul Companiei sau în cadrul companiilor Veolia, aceștia au la dispoziție aplicația Talent Hub.

Pentru respectarea principiului de minimizare a datelor, vă solicităm ca în această etapă să nu ne transmiteți copii ale actelor de identitate, ale cursurilor obținute sau alte documente ce conțin date personale. Precizăm că astfel de documente nu ne sunt necesare în etapa de aplicare și nu vor prezenta un avantaj în evaluarea aplicației dumneavoastră.

Vă vom contacta în scopul derulării acestui proces și a proceselor ulterioare folosind datele de contact transmise în aplicație sau în CV (ex. prin email, apel telefonic, SMS).

2.1.2 Etapa de selecție și recrutare

În cazul în care aplicația dvs. a fost selectată în urma etapei de aplicare, în funcție de tipul postului disponibil pentru care ați aplicat, vom prelucra, în mod suplimentar față de datele menționate la pct. 2.1.1 și:

  1. Datele rezultate din interviul pe care îl veți avea cu Comisia de recrutare ANP;

  2. Datele rezultate din scrisori de recomandare / referințele profesionale;

  3. Imagini colectate de camerele video, atunci când veți vizita una dintre locațiile Companiei în scopul susținerii unui interviu sau în scopul evaluării. Aceste date sunt prelucrate în mod incidental, scopul principal pentru prelucrarea lor fiimd acela de îndeplinire a obligațiilor de pază și protecție a locațiilor noastre precum și pentru gestionarea incidentelor de securitate fizică.

2.1.3 Etapa de ofertare și semnare a contractului de muncă

În cazul în care ați fost selectat pentru a deveni un angajat al Companiei, vă vom transmite propunerea noastră de colaborare. Dacă veți accepta oferta noastră, vă vom solicita și vă vom prelucra următoarele documente și date în scopul încheierii contractului de muncă și a respectării obligațiilor noastre legale:

  1. Copia actului de identitate;

  2. Copiile documentelor de studii și certificări;

  3. Documente care să ateste experiența și vechimea în muncă;

  4. Contul bancar pentru realizarea plății salariului și a altor beneficii din pachetul salarial;

  5. Numărul de telefon personal și adresa de email personală pe care doriți să primiți corespondența legată de încheierea și executarea contractul de muncă;

  6. Referințele și recomandările profesionale.

Tot pentru acest scop, veți realiza și testările medicale obligatorii care vor atesta dacă sunteți apt din punct de vedere medical pentru realizarea activităților profesionale, conform fișei de identificare a factorilor de risc profesional. Noi vom primi de la clinică medicală doar încadrarea în categoria de risc profesional: apt vs. inapt vs. apt condiționat.

În cazul în care pachetul dvs. salarial include și beneficii pentru membrii familiei, vă vom solicita și documente și date despre aceștia (ex. Certificatul de căsătorie, certificatul de naștere al copilului). Datele acestora vor fi folosite exclusive în scopul oferirii beneficiilor din pachetul salarial.

2.2 Cum realizăm procesul de selectare, evaluare și ofertare a candidaților

Atunci când pornim un proces de recrutare, scopul nostru este acela de a selecta acel candidat care se potrivește cel mai bine cu cerințele tehnice necesare pentru realizarea activităților din fișa de post, cultura noastră organizațională și așteptările echipei manageriale. Deciziile cu privire la candidații care vor primi o ofertă de angajare din partea ANP se iau de către Comisia de recrutare.

În procesul decizional vor fi luate în considerare și interpretate toate informațiile colectate în cadrul etapei de aplicare și celei de evaluare și recrutare, oferind întotdeauna egalitate de șanse tuturor candidaților. Atunci când vom aplica testări sub forma unor chestionare, pentru unele dintre acestea rezultatele pot fi generate automat. Aveți dreptul de a nu fi supus unui proces decizional automat și de aceea Noi vom avea în vedere ca întotdeauna, rezultatele testelor să fie confirmate și interpretate în baza interacțiunii dintre dvs. și specialiștii noștri.

2.3 De unde avem datele dumneavoastră

  1. Direct de la dvs., atunci când, din propria inițiativă, aplicați pentru o poziție în cadrul ANP sau, la cererea noastră, atunci când noi vă solicităm anumite documente și dvs. ni le furnizați

  2. De la Partenerii noștri, atunci când procesul de aplicare și recrutare se desfășoară prin intermediul sau cu ajutorul Partenerilor noștri (site-uri de recrutare, agenții de recrutare)

  3. De la angajați de-ai noștri, care, la solicitarea dvs. ne transmit datele dvs de contact și/sau CV-ul dvs.

  4. De pe conturile profesionale publice, online create de dvs. (platforma Linkedin)

  5. Din interpretarea și corelarea: informațiilor furnizate direct de dvs. sau terți, a interacțiunilor cu dvs, a recomandărilor primite - date deduse.

3. DESTINATARII DATELOR DUMNEAVOASTRĂ

În primul rând dorim să vă asigurăm de faptul că datele dvs. nu vor fi transmise terților în scop de marketing și publicitate.

Putem transmite date cu caracter personal către următoarele categorii de destinatari:

3.1. VESA sau alte companii din grupul internațional Veolia Grup

În anumite situații, Veolia Franța sau alte companii din Veolia Grup prelucrează datele cu caracter personal ale Candidaților fie în asociere cu Compania fie în calitate de Operator sau Persoană Împuternicită a Companiei. Câteva exemple pentru aceste situații: pentru furnizarea soluțiilor de IT si Mail (Suita Google); pentru implementarea și derularea programului de beneficii Sequoia; pentru analize și statistici la nivel de Grup; în scopuri de mobilitate profesională a Angajaților; în scopuri de raportare la nivel de Veolia Grup; în procesele de vânzare sau achiziție a unei societăți în cadrul Grupului Veolia.

3.2. Alte companii Veolia din România

Scopurile pentru care datele dumneavoatră cu caracter personal pot fi prelucrare de alte companii Veolia din România sunt următoarele:

  1. În scopuri de raportare la nivelul companiilor Veolia din România.

  2. Pentru a fi contactat pentru poziții similare în cadrul altor companii Veolia din România - dacă ați optat în acest sens.

3.3. Instituții sau autorități ale statului

Autorități publice sau organisme de aplicare a legii, autorități de reglementare, instanțe sau alte autorități publice, în cazul în care dezvăluirea este necesară în scopul respectării oricărei legi aplicabile sau a unei alte cerințe de reglementare (de exemplu, dacă raportarea/înregistrarea este obligatorie – cum ar fi registrul comerțului, autorități, REVISAL, ITM).

3.4. Parteneri contractuali, furnizori de servicii sau de beneficii pentru angajați

Categorie de destinatar Rol conform GDPR Detalii
Furnizori de servicii IT Persoane Împuternicite Managementul soluțiilor IT pe care sunt stocate datele candidaților:
Managementul website-ului www.apanova-ploiesti.ro - Tribal
Furnizori de servicii de securitate a rețelelor informatice Persoane Împuternicite SAFETECH INNOVATIONS SA, CUI 28239696
Avocați, colaboratori, mediatori, auditori, consultanți externi Operatori de date Partajăm datele dumneavoastră cu aceste categorii de destinatari când ne apărăm interesele noastre în relațiile cu terții (ex. Litigii, investigații).
Furnizorii de servicii medicale pentru testările anuale de medicina muncii Operatori de date Life Medical Expert Center SRL - CUI 26187841, RC: J29/1636/2009
Furnizorul care oferă servicii instalare și mentenanță echipamente CCTV Persoană Împuternicită Sinvex Multiservice SRL - CUI 1344002, RC: J29/942/1991
Furnizorul de servicii de internet și telefonie Operatori de date Orange Mobile Communications

4. UNDE ȚINEM DATELE DUMNEAVOASTRĂ

Datele dumneavoastră pot fi ținute:

  1. În mediu digital, pe sistemele și serverele noastre sau ale Partenerilor noștri, localizate în Spațiul Economic European;

  2. În format fizic, în arhiva de date Companie, aflată în Ploiești.

5. DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ

5.1 Explicații preliminare. Este important să subliniem că drepturile conferite GDPR nu sunt drepturi absolute – ele trebuie întotdeauna să fie echilibrate în funcție de scopurile în care datele dumneavoastră sunt prelucrate și temeiurile de prelucrare. Mai jos, vă detaliem drepturile pe care le aveți raportat la temeiul de prelucrare:

Dreptul dumneavoastră Temeiul de prelucrare a datelor dvs. Explicații și consecințe
Informare Compania își îndeplinește obligația de informare prin următoarele mijloace:
  • publicarea acestei Notei pe Site-ul www.apanova-ploiesti.ro, secțiunea Cariere;

  • transmiterea automată, pe adresa de email înscrisă de dvs., a momentului completării aplicației pentru o poziție în cadrul ANP al linkului de pe site-ul ANP, unde puteți consulta acest document;

  • transmiterea acestei Notei de Informare sau a linkului către această Notă de Informare, la momentul primirii unei aplicații spontane prin alte canale decât cele oficiale, menționate la punctul 2.1.

Acces Vă puteți exercita acest drept indiferent de temeiul de prelucrare Vă vom furniza o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrărilor realizate de Companie
Rectificare Vă puteți exercita acest drept indiferent de temeiul de prelucrare În baza solicitării transmise și a documentelor justificative, vă vom modifica sau completa datele inexacte pe care le deținem despre dumneavoastră.
Opoziție
Ștergere (dreptul de a fi uitat)
Vă puteți exercita aceste drepturi dacă temeiul de prelucrare este:
  • Interes Legitim

  • Consimțământ

  • În cazul în care temeiul de prelucrare este interesul nostru legitim, vom analiza solicitarea dumneavoastră iar în cazul în care motivele și interesele dumneavoastră prevalează față de interesele noastre, vom da curs cererii de opoziție și/ sau ștergere a datelor, după cum este cazul.

  • Atunci când temeiul de prelucrare este consimțământul, vom da curs cererii de opoziție și/ sau ștergere a datelor, fără să fie necesar să vă justificați motivul.

  • Totodată, vom da curs unei cereri de ștergere a datelor în toate cazurile în care: a) datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau nu mai avem un scop de prelucrare a datelor sau b) datele au fost prelucrate ilegal sau c) avem o obligație legală care impune ștergerea datelor.

Obligație legală Nu putem da curs unei astfel de solicitări, cererea de opoziție și/sau ștergere va fi refuzată.
Executarea contractului Nu putem să realizăm procesul de recrutare sau formalitățile necesare angajării, dacă nu prelucrăm date despre dumneavoastră. Deci, refuzul prelucrării datelor necesare pentru aceste procese implică imposibilitatea derulării acestora.
Retragerea consimțământului Vă puteți exercita acest drept atunci când temeiul de prelucrare este Consimțământul Vom înceta prelucrările de date bazate pe consimțământ, atunci când ne veți solicita acest lucru. În concret, vă puteți opune, în orice moment și fără explicații suplimentare, prelucrărilor de date bazate pe consimțământ – adică acelor prelucrări la care facem referire la pct.1.3 din Nota de Informare.
Restricționare Conform GDPR, vom da curs unei cereri de restricționare atunci când:
  • ați depus o cerere de rectificare și noi verificăm acuratețea datelor dumneavoastră;

  • prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse;

  • Datele dumneavoastră nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs. aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau

  • v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar noi facem verificări asupra cererii.

Portabilitate
  • Consimțământ

  • Executarea contractului

În limita capabilităților noastre tehnice, aveți dreptul de a primi datele legate de Contractul dumneavoastră de muncă într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat cât și dreptul ca Noi să transmitem aceste date către alt operator de date, la solicitarea dumneavoastră.
Alt temei de prelucrare (ex. Interes legitim sau obligație legală) Conform GDPR, cererea de portabilitate se aplică doar pentru prelucrările bazate pe Consimțământ și Executarea Contractului. Pentru orice alte temeiuri de prelucrare, o astfel de cerere nu poate fi admisă.
Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată Nu există decizii care va pot afecta din punct de vedere juridic, financiar sau de altă natură luate de angajator exclusiv în baza prelucrării automate de date, care să vă afecteze dpv juridic, financiar sau de altă natură. Menționăm că orice decizii cu privire la dumneavoastră vor fi supuse și interpretării umane. Astfel, o astfel de cerere nu are obiect.
Dreptul de a depune o plângere la ANSPDCP Vă puteți adresa ANSPDCP dacă v-ați îndreptat către Noi și nu ați primit răspuns în cel mult o lună sau sunteți nemulțumit/ă de răspunsul primit. Datele de contact ale ANSPDCP: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, București, Romania; www.dataprotection.ro.

5.2 Cum vă puteți exercita drepturile?

a) Printr-o solicitare scrisă la adresa de corespondență a Companiei: Strada Bobâlna nr.10, Ploiești, Județul Prahova – Registratura Generală sau

b) Prin contactarea directă a DPO-ului Apa Nova Ploiești la [email protected];

5.3 Care este termenul de răspuns? Intenția noastră este să vă răspundem cu prioritate cererilor dumneavoastră, cu respectarea termenului legal de răspuns de 30 de zile calendaristice. În cazul în care cererea dumneavoastră implică analize complexe sau obținerea de informații suplimentare sau dacă ați formulat mai multe solicitări în cuprinsul unei singure cereri, vă vom răspunde în maximum două luni, cu notificarea dumneavoastră prealabilă.

5.4 Recomandări privind transmiterea cererilor. În scopul evitării fraudelor pe contul dumneavoastră dar și pentru evitarea unor reveniri privind solicitări suplimentare de date vă rugăm să ne oferiți informații cu privire la motivele care conduc la depunerea unei astfel de cereri, eventual și documente justificative atunci când este cazul. Această recomandare nu este aplicabilă atunci când prelucrările de date se bazează pe consimțământ sau depuneți o cerere de acces.

Este posibil ca după primirea unei cereri din partea dumneavoastră să vă contactăm pentru clarificarea unor aspecte sau informații cuprinse în cerere. Acest lucru ne va ajuta să vă transmitem un răspuns într-un timp mai scurt dar și să înțelegem corect aspectele cuprinse în cerere.

5.5 Taxe. Compania nu percepe costuri sau onorarii pentru a vă răspunde la cererile de exercitare a drepturilor. Ne rezervăm însă dreptul de a percepe o taxă rezonabilă atunci când cererea dumneavoastră este repetitivă sau excesivă.

5.6 Drepturile terțelor părți. Drepturile dumneavoastră nu sunt drepturi absolute, de aceea, exercitarea acestora nu trebuie să lezeze drepturile altor persoane (inclusiv ale noastre sau ale altor operatori).

6. CÂT VĂ PĂSTRĂM DATELE

Vă asigurăm că am implementat o Politică de Reținere a datelor aplicabilă la nivelul tuturor activităților de prelucrare și a sistemelor în care există date. Politica de retenție este cunoscută de personalul Companiei și impune aplicarea unor termene stricte de păstrare a datelor cât și implementarea unui set de măsuri cu privire la minimizarea accesului la datele cu caracter personal.

În mod uzual, în procesele de recrutare profesională din cadrul Companiei datele sunt păstrate după cum urmează:

  1. Pentru candidații ale căror aplicații nu au fost selectate pentru etapa de interviu – 6 luni de la încheierea termenului limită de aplicare. În cazul în care ați optat pentru contactarea dvs. ulterioară, pentru noi oportunități profesionale oferite de Companie sau alte societăți Veolia din România, vă vom reține datele pe o perioadă de 1 an, cu posibilitatea de a solicita încetarea prelucrării în orice moment, cu respectarea termenului de 6 luni de la încheierea termenului limită de aplicare.

  2. Pentru candidații care sunt selectați pentru procesul de recrutare – 6 luni de la data încheierii procesului de alegere a candidatului care este ofertat. În cazul în care ați optat pentru contactarea dvs. ulterioară, pentru noi oportunități profesionale oferite de Companie sau alte societăți Veolia din România, vă vom reține datele pe o perioadă de 1 an, cu posibilitatea de a solicita încetarea prelucrării în orice moment, cu respectarea termenului minim de 6 luni de la încheierea procesului de recrutare.

  3. Pentru candidații care devin angajați ai Companiei, documentele transmise în procesul de recrutare vor face parte din dosarul de angajare și vor fi păstrate pe toată durata contractului de muncă și/sau a termenelor legale de păstrare a documentelor în legătură cu relația de muncă.

  4. Imaginile colectate de camerele de supraveghere video din locațiile Companiei sunt păstrate pe o perioadă de 30 de zile de la data înregistrării.

  5. Emailurile și corespondențele electronice dintre dvs. și angajații noștri sunt păstrate pe o perioadă de 6 luni.

După expirarea termenelor de păstrare, documentele sunt distruse, șterse sau anonimizate.

7. DOCUMENTE CONEXE

Această Notă de informare se completează cu:

  1. Politica ANP privind utilizarea Cookies disponibilă prin accesarea acestui link: https://www.apanova-ploiesti.ro/politica-cookies. Vi se aplică Politica privind utilizarea cookies dacă veți utiliza site-ul Apa Nova Ploiești pentru a ne transmite aplicația dvs. pentru o oportunitate profesională;

  2. Politica de confidențialitate și nota de informare aplicabilă angajaților Companiei. Acest document vă este aplicabil în cazul în care deveniți angajatul nostru sau dacă sunteți deja angajatul nostru și doriți să aplicați pentru o altă poziție în cadrul Companiei. Acest document vă va fi furnizat la momentul semnării contractului de muncă.

8. MODIFICĂRI ADUSE NOTEI DE INFORMARE

Aducem modificări Notei de informare ori de câte ori se impune – de exemplu, atunci când intervin noi scopuri, date prelucrate, categorii de destinatari. De fiecare dată când vom aduce modificări, acestea vor fi evidențiate în cadrul acestui document.

9. DEFINIȚII

În această Notă de informare, următoarele definiții vor fi aplicabile:

  1. “Date cu caracter personal” înseamnă orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană fizică identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin raportarea la un număr identificator cum ar fi nume, un identifiant, adresa, adresa de e-mail, sau prin raportarea la unul sau mai mulți factori specifici: fizici, fiziologici, genetici, mentali, economici, culturali sau sociali ai acelei persoane fizice.

  2. “Date” înseamnă atât Datele cu caracter personal precum și orice alte date non-personale despre persoane care aparțin pentru o poziție deschisă în cadrul Companiei.

  3. “GDPR” înseamnă Regulamentul UE nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

  4. “Prelucrare” înseamnă orice operațiune realizată de noi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal (de ex., colectarea, stocarea, utilizarea, transferul, ștergerea etc.).

  5. “Afiliați ai Companiei” înseamnă orice persoană fizică/juridică care, în relația cu ANP, este definită de cel puțin unul dintre cazurile descrise de art. 7, alin. 26, lit. b),c) și d) din Codul Fiscal din 2015, astfel cum a fost modificat.

  6. “Veolia” sau “Grupul Veolia” înseamnă Veolia Environnement SA (“VESA” - societate cu sediul în Strada Madeleine Vionnet nr. 30, 93300 Aubervilliers, Paris, Franța) și orice societate sau altă organizație în care Veolia deține cel puțin 50% din capitalul social. În România, Grupul de societăți Veolia este prezent prin intermediul unor societăți care activează în domenii precum furnizarea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, a energiei și în domeniul construcțiilor.

  7. “Angajații Companiei” înseamnă orice persoană fizică ce deține un contract de muncă valabil încheiat cu Compania.

  8. “Persoane vizate / Dumneavoastră / Candidatul” – înseamnă persoanele fizice care aplică pentru o poziție vacantă în cadrul Companiei.

  9. “Pagina de Internet” înseamnă pagina oficială on-line deținută de Apa Nova Ploiești unde sunt publicate anunțurile de recrutare: https://www.apanova-ploiesti.ro/