• water_ok_icon
  • water_ok_icon

Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
versiune aplicabilă incepând cu data de 22 septembrie 2020

Protecția datelor cu caracter personal reprezintă o prioritate pentru Apa Nova Ploiești S.R.L. (ANP) și GrupulVEOLIA din care aceasta face parte.ANP depune toate eforturile pentru a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu principiile aplicabile la nivel european, respectiv Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR), dar și în conformitate cu legislația națională aplicabilă în domeniul protecției datelor (de exemplu, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, astfel cum a fost modificată). Această notă de informare (Nota) are ca și scop informarea Persoanelor Vizate (astfel cum acestea sunt definite la art. 1 de mai jos) și a altor persoane interesate cu privire la prelucrările de date pe care ANP le realizează atunci când acestea interacționează cu ANP, ca de exemplu: când contractează servicii ANP sau sunt interesate deserviciile ANP, când vizitează locațiile ANP, când navighează pe site-ul ANP.

1.DEFINIȚII

a) Date cu caracter personal înseamnă orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană fizică identificabilă este una care poate fi identificată, direct sau indirect, în specialprin raportarea la anumiți identificatori cum ar fi nume, serie buletin, adresă, adresa de e-mail, sau prinraportarea la unul sau mai mulți factori specifici: fizici, fiziologici, genetici, mentali, economici, culturali sausociali ai acelei persoane fizice.

b) ANP / Noi / Operator de Date înseamnă APA NOVA PLOIEȘTI SRL cu sediul în PLOIEȘTI, str. Bobâlna, nr. 10, județul Prahova, cod poștal 100330, având Identificator Unic la nivel European (EUID):OONRC.J29/527/2000, înmatriculată la Registrul Comerţului cu nr. J29/527/2000, cod unic de înregistrare RO13102711. Centrul de Relații cu Clienții este situat în Str. Bobâlna, nr. 10, județul Prahova, program luni-vineri între orele 08:00 - 16:00.

c) Afiliați ANP înseamnă orice societate în care ANP deține, direct sau indirect, controlul conducerii și a deciziilor de management, prin deținerea de drepturi de vot, contractual sau în orice alt mod.

d) Grupul Veolia înseamnă grupul de societăți din care ANP face parte și care este prezentă în România prin mai multe societăți care activează în domenii precum furnizarea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, a energiei și construcții.

e) Terț înseamnă o persoană alta decât dumneavoastră, ANP sau o entitate care prelucrează date cu caracter personal pe seama noastră.

f) Servicii înseamnă a) Serviciile de bază reprezentând servicii de alimentare cu apă potabilă şi/sau decanalizare și b) Serviciile Conexe furnizate de ANP.

g) Clienții ANP înseamnă utilizatorii sau beneficiarii Serviciilor ANP (persoane fizice sau persoane fizicespan autorizate, asociații de proprietari, instituții publice, agenți economici).

h) Potențialii Clienți ANP înseamnă acele persoane care fac demersuri pentru contractarea unor Servicii ANP.i) Persoane vizate / Dumneavoastră înseamnă persoanele fizice / persoane fizice autorizate ale căror date cu

caracter personal sunt prelucrare de ANP conform acestei Note de Informare. Această definiție include: a) Persoanele fizice și persoanele fizice autorizate, clienți ai Serviciilor ANP; b) reprezentanții Asociațiilor de Proprietari, care contractează Servicii ANP pentru locatarii unui imobil; c) membrii Asociațiilor de Proprietari care beneficiază de Servicii ANP; d) reprezentanții Instituțiilor Publice sau ai agenților economici care, în baza mandatului, reprezintă Clienții ANP; e) utilizatorii site-ul ANP ( https://www.apanova-ploiesti.ro/); f) Potențialii Clienți ANP; g) alte persoane fizice sau persoane fizice autorizate ale căror date sunt prelucrate ca urmare a utilizării Serviciilor ANP de către aceștia sau alte persoane.

j) Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal înseamnă acest document cu toatemodificările și suplimentele sale

k) Site-ul ANP înseamnă pagina oficială online deținută de ANP care poate fi accesată la următoarea pagină deinternet https://www.apanova-ploiesti.ro/

2.CINE SUNTEM NOI?

Operatorul Datelor dumneavoastră cu caracter personal este APA NOVA PLOIEȘTI S.R.L., având datele de identificare menționate la Capitolul 1 de mai sus, societate membră a Grupului VEOLIA. ANP este operatorul

serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare în Municipiul Ploiești (denumit în cele ce urmează „Serviciul Public”),în baza Contractului de Concesiune privind gestiunea serviciului public de alimentare cu apă şi a serviciului de canalizare în Municipiul Ploiești („Contractul de Concesiune”), semnat la data de 14 iunie 2000.Prin Contractul de Concesiune, Municipiul Ploiești, în calitate de Concedent, a acordat ANP, în calitate de Concesionar, dreptul exclusiv de furnizare a serviciilor publice de alimentare cu apă și de canalizare în Municipiul Ploiești, inclusiv dreptul și obligația de a administra, de a exploata și de a întreține infrastructură tehnico-edilitarăaferentă Serviciului în aria administrativ-teritorială a orașului Ploiești.În virtutea calității sale, ANP are o serie de obligații față de Concedent și diverse instituții publice (cum ar fi, dar fărăa se limita la, Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice – A.N.R.S.C.,utoritățile fiscale competente) ce decurg din Contractul de Concesiune și/ sau din legislația specifică aplicabilă, a căror îndeplinire poate implica divulgarea Datelor cu caracter personal ale clienților (cum ar fi, dar fără a se limita la, nume, prenume, cod client, adresă, date privind locul de consum, telefon, adresă e-mail, evoluție index, informații privind interacțiunea cu ANP).

3.DE UNDE AVEM DATELE DUMNEAVOASTRĂ?

3.1 Direct de la dumneavoastră, în următoarele situații:

  • - atunci când semnați un contract de Servicii direct cu ANP al cărui beneficiar sunteți în mod direct;

  • - atunci când depuneți o plângere sau o solicitare către ANP;

  • - atunci când vizitați locațiile ANP sau participați la evenimente organizate de ANP;

  • - atunci când vizitați site-ul ANP;- atunci când sunteți reprezentantul unui Client ANP (asociații de proprietari, instituții publice, agenți economici).

3.2 Indirect, în următoarele situații:
  • - ați depus o sesizare / reclamație către o autoritate sau instituție publică și suntem contactați de aceasta pentru furnizarea unui punct de vedere;

  • - sunteți parte într-un litigiu în care suntem și noi parte;

  • - primim informații despre dumneavoastră de la Clienții noștri sau de la Clienții / Potențialii Clienți ANP (persoane fizice sau juridice). De exemplu, când un Potențial Client solicită furnizarea Serviciilor ANP, Noi putem solicita (i) dovada deținerii dreptului de proprietate sau de folosință asupra spațiului unde acesta dorește furnizarea Serviciilor ANP sau (ii) o procură de la ceilalți coproprietari. În mod implicit, aceste documente conțin atât datele Clienților / Potențialilor Clienți ANP, cât și cele ale altor persoane, ca de exemplu: datele de identificare ale fostului proprietar (atunci când se prezintă un contract de vânzare), datele coproprietarilor (atunci când se depune o procură către ANP);

  • - din consultarea unor baza de date publice (ex. Registrul Comerțului);

  • - de la autorități sau instituții publice;

  • - când realizăm investigații sau audituri interne, datele dumneavoastră pot fi oferite de consultanții sau angajații noștri în scopul clarificării situației investigate.

4.DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ

4.1Despre drepturile dumneavoastră Atunci când vi se prelucrează Date cu caracter personal, aveți anumite drepturi fundamentale pe care le vom detalia mai jos. Este important să subliniem că drepturile conferite de legislație nu sunt drepturi absolute – ele trebuie întotdeauna să fie echilibrate în funcție de circumstanțele în care datele dumneavoastră sunt prelucrate de operatorul de date, măsurile tehnice și organizatorice implementate în legătură cu prelucrarea datelor, scopurile pentru care sunt prelucrate și temeiurile pe care se întemeiază prelucrarea. Există circumstanțe în care operatorul de date ar putea avea motive întemeiate pentru a refuza o solicitare din partea persoanei vizate. Totodată, prin exercitarea drepturilor dumneavoastră nu ar trebui să fie afectate în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.
4.2Cum va puteți exercita drepturile. Biroul Ofițerului de Protecție a Datelor. Autoritatea pentru Protecția Datelor (ANSPDCP)
După cum veți vedea mai jos, anumite drepturi pot fi exercitate extrem de simplu (ex. Dreptul de a vă opune prelucrărilor de date prin tehnologiile de tip cookies) însa pentru celelalte situații când doriți să vă exercitați drepturile, vă rugăm să depuneţi o cerere scrisă, datată și semnată de către dumneavoastră la adresa de corespondență: Strada Bobâlna nr. 10, Ploiești, Judeţul Prahova, România - Registratura Generală. Recomandarea noastră este să utilizați formularul tipizat pe care îl puteți accesa pe https://www.apanova-ploiesti.ro/.

De asemenea, puteți contacta și biroul Ofițerului de Protecție a Datelor, prin transmiterea unui email la adresa de email: [email protected]. Atunci când primim o solicitare de la dumneavoastră, facem toate eforturile pentru a trata cu prioritate și în sensul solicitat de persoana vizată, însă dacă veți fi nemulțumit de răspunsul nostru și soluția oferită, puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), ale cărei detalii le puteți găsi pe www.dataprotection.ro.
4.3. Dreptul de a fi informat corect și complet
În vederea informării Persoanelor Vizate cu privire la prelucrarea datelor lor, ANP va face toate demersurile posibile și rezonabile pentru aducerea la cunoștința dumneavoastră a prezentei Note de informare conform art. 13 și 14 dinGDPR (după cum este cazul). Printre metodele de informare enumerăm următoarele:

  1. publicarea acestei Note de informare pe Site-ul ANP.

  2. transmiterea acestei Note de informare la momentul semnării contractului de Servicii ANP sau, atunci când Persoana Vizată nu este parte a contractului de Servicii ANP, transmiterea Notei de informare prin intermediul Clienților ANP

  3. informarea persoanei vizate cu privire la prevederile acestei Note de informare, cel târziu în momentul primei comunicări către Persoana Vizată sau cel mai târziu la data la care datele sunt divulgate pentru prima oară unui Terț

  4. existența acestei Note de informare la sediul ANP, la Biroul Relații Clienți.

4.4. Dreptul de acces Acest drept reprezintă dreptul de a primi de la ANP confirmarea că vi se prelucrează datele cu caracter personal, precum și accesul la o serie de informații, cum ar fi, dar fără a se limita la, categoriile de date cu caracter personal vizate, scopul prelucrării, perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau criteriile utilizate pentru stabilirea perioadei.
4.5. Dreptul la rectificare
Acest drept reprezintă dreptul de a solicita corectarea, fără întârziere nejustificată, a inexactităților sau a datelor care nu mai sunt actuale, precum și dreptul de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete. Acest drept este asociat nu numai unei obligații în sarcina ANP, cât și unei obligații a dumneavoastră, aceea de ne informa cu prioritate atunci când intervin modificări în datele dumneavoastră sau în datele existente în contractul de Servicii ANP (ca de exemplu, schimbarea titularului, a adresei de corespondenţă, a numărului de persoane din imobil sau a suprafeţei imobilului).
4.6. Dreptul la ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Politica de retenție ANP
Aveți dreptul de a ne solicita să ștergem datele cu caracter personal pe care le deținem în legătură cu dumneavoastră, în anumite circumstanțe. Acest drept mai este cunoscut și ca „dreptul de a fi uitat” și, de regulă, se aplică numai în anumite condiții, cum ar fi în cazul în care datele personale nu mai sunt necesare în scopul în care au fost colectate inițial. Vă asigurăm că ANP a implementat o Politică De Retenție a datelor aplicabilă la nivelul tuturor activităților de prelucrare și a sistemelor în care exista date. Politica de retenție este cunoscută de personalul ANP și impune aplicarea unor termene stricte de păstrare a datelor, cât și implementarea unui set de măsuri cu privire la minimizarea accesului la datele cu caracter personal. În mod uzual, ANP păstrează datele dumneavoastră
  1. Pe durata executării relației contractuale cu dumneavoastră (datele dumneavoastră fiind necesare pentru acest scop), la care se adaugă o perioadă rezonabilă (exemplu, termenul de prescripție de 3 ani), în funcție de datele și scopurile pentru care sunt prelucrate

  2. Pe durata impusă de legislația în vigoare (exemplu, facturile de servicii se păstrează în conformitate cu reglementările financiar fiscale de la 5 până la 10 ani de la emitere, iar datele colectate din înregistrări video se păstrează pe o durată de maxim 30 de zile)

  3. Pe durata existenței unui litigiu/ dispute / investigații / proceduri de punere în executare a unei hotărâri, la care se adaugă o perioadă rezonabilă (exemplu, termenul de prescripție de 3 ani), în funcție de datele și scopurile pentru care sunt prelucrate

  4. Datele colectate prin intermediul cookies și a altor tehnologii similare se vor păstra în conformitate cu politica de cookies disponibilă pe site-ul ANP

  5. Datele colectate prin intermediul camerelor de supraveghere video – 30 de zile de la data înregistrării

4.7. Dreptul de a vă opune prelucrăriiDreptul de opoziție vă dă posibilitatea ca, în orice moment, din motive întemeiate și legitime legate de situațiadumneavoastră particulară, să vă opuneți ca datele dumneavoastră cu caracter personal să facă obiectul unei

prelucrări, cu excepția cazurilor în care există motive legitime și imperioase care să justifice prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră sau în cazul în care scopul este constatarea, exercitarea și apărarea unui drept în instanță. În mod concret:

  1. vă puteți opune tuturor prelucrărilor de date bazate pe consimțământ, în orice moment. În mod uzual, prelucrările de date bazate pe consimțământ sunt cele care vizează anumite activități de marketing și publicitate (ex. Prin apel la serviciul Relații cu Clienții sau transmiterea unui solicitări scrise), prelucrări de date ca urmare a utilizării unor tehnologii de tip cookies non-esențiale (detalii în Politica de cookies accesibilă pe https://www.apanova-ploiesti.ro/politica de utilizare a cookie-urilor. Opoziția dumneavoastră de prelucrare a datelor va atrage încetarea prelucrării. În unele cazuri, din motive operaționale, modificarea preferințelor se va realiza într-un termen rezonabil, comunicat către dumneavoastră

  2. puteți obiecta la prelucrările de date realizate în temeiul interesului legitim al ANP, în funcție de situația dumneavoastră concretă. După analizarea cererii dumneavoastră vom decide dacă interesul nostru legitim prevalează față de interesele și libertăților dumneavoastră și vă vom informa în acest sens.

4.8. Dreptul de a nu fi supus unui proces decizional individual automatizatAcest drept reprezintă dreptul dumneavoastră de a nu face obiectul unei decizii sau măsuri luate exclusiv pe baza unei prelucrări automate, de natură a produce efecte juridice care privesc persoana dumneavoastră sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.

5.DATELE PE CARE LE PRELUCRĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ

În funcție de categoria persoanelor vizate din care faceți parte, ANP prelucrează următoarele categorii de date (inclusiv date cu caracter personal):
  1. Date de Identificare ale Clienților ANP, respectiv datele cuprinse în actul de identitate al Clientului (numele complet, adresa de domiciliu, seria și numărul actului de identitate și codul numeric personal) sau în actul de înregistrare a companiei (număr de înregistrare fiscală, sediul social sau locația de furnizare a Serviciilor, inclusiv copia actului de înregistrare a Clientului), numele reprezentantului și a persoanei împuternicite în relația cu ANP, semnătura Clientului persoană fizică sau a persoanei împuternicite în relația cu ANP (după caz);

  2. Date Profesionale ale Clienților ANP, respectiv datele cu privire la domeniul de activitate al Clienților persoane juridice (codul CAEN principal) și la persoanelor fizice autorizate (Certificat de înregistrare) precum și cu privire la calificarea persoanei împuternicite în relația cu ANP (ex. profesia sau ocupația) sau a reprezentantului legal;

  3. Date de Contact, spre exemplu numărul dumneavoastră de telefon, adresa de corespondență și adresa dumneavoastră de e-mail;

  4. Date Financiare, de exemplu informații cu privire la metoda de plată utilizată pentru plata Serviciilor ANP, comportamentul de plată, debite, data de plată, cardul bancar utilizat, banca emitentă, ordinul de plată;

  5. Datele de cont/ de Client, de exemplu numărul de client, serviciile contractate, valoarea Serviciilor facturate lunar, consumul mediu (lunar sau zilnic), dacă sunteți clientul altor companii Veolia din România, statusul contului dumneavoastră de client (dacă sunteți client activ, suspendat, deconectat);

  6. Date pentru gestionarea Relației cu Clienții, de exemplu date ale vizitelor dumneavoastră în sediile ANP, istoricul plângerilor și reclamațiilor, sesizări cu privire la Serviciile ANP (ex. deranjamente sau disfuncționalități), solicitările cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal;

  7. Date pentru gestionarea Disputelor / Litigiilor, de exemplu istoricul disputelor / litigiilor pe care le aveți cu ANP sau Afiliații ANP, calitatea pe care o aveți în dosar în dispute / litigii (ex. pârât, reclamant, intervenient, martor),obiectul dosarului, stadiul dosarului și datele cuprinse în dosar;

  8. Date colectate de Cookies sau tehnologii similare, respectiv datele rezultate din navigarea dumneavoastrăpe Site-ul ANP. Aceste date sunt prelucrate pentru utilizatorii Site-ului Apa Nova Ploiești, indiferent dacă aceștia aucalitatea de Clienți ANP. Pentru detalii, consultați Politica de cookies https://www.apanova-ploiesti.ro/politica de utilizare a cookie-urilor.

  9. Date privind utilizarea Serviciilor ANP, de exemplu detalii cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a Serviciilor ANP, locația unde le utilizați, volumul de apă consumat, etc.;

  10. Date de Marketing și Publicitate, respectiv date privind preferințele dumneavoastră de a primi mesaje cu caracter comercial cu privire la serviciile ANP;

  11. Date Deduse, de exemplu putem anticipa data la care faceți o plată a Serviciilor sau metoda de plată utilizată, în funcție de istoricul de plată sau metoda de plată utilizată cu recurență, sau consumul dumneavoastră mediu zilnic, lunar, anual de apă;

  12. Date de Sănătate, pe care le prelucrăm pe bază de consimțământ atunci când ne solicitați, invocând situații medicale, anumite facilități financiare.

6.TEMEIURILE PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

În funcție de scopul și categoriile de date prelucrate, ANP își întemeiază operațiunile de prelucrare pe unul dintre temeiurile de mai jos:

  1. Prelucrarea este necesară pentru a face demersuri înainte de încheierea unui contract, cât și pentru încheierea sau executarea unui contract la care dumneavoastră sunteți parte;

  2. Prelucrarea este necesară în vederea respectării unei obligații legale a ANP;

  3. Prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime ale ANP sau ale unui terț, cu excepția cazurilor în care interesele sau drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale prevalează asupra acestor interese;

  4. Prelucrarea este necesară în vederea protejării intereselor vitale ale dumneavoastră sau ale altei persoane fizice;

  5. Prelucrarea este efectuată în temeiul consimțământului dumneavoastră.

Mai jos, vom detalia pentru fiecare scop în parte temeiul pentru prelucrarea datelor.

7.SCOPURILE PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

7.1Furnizarea Serviciilor ANP și executarea contractului
Cu titlu de exemplu, prelucrările de date din această categorie sunt generate de următoarele operațiuni pe care ANP le realizează:
  • Verificarea dreptului pe care îl aveți asupra spațiului unde solicitați furnizarea Serviciilor ANP.

  • Preluarea comenzii și confirmarea acesteia cu dumneavoastră

  • Verificarea bransamentelor la locația solicitată de dumneavoastră

  • Semnarea contractului

  • Verificări la rețeaua de apă și de canalizare

  • Transmiterea de mesaje (prin apel telefonic sau email) cu privire la stadiul unei comenzi sau a unei lucrări

  • Transmiterea de informări cu privire la Serviciile contractate – ca de exemplu, informări cu privire la modificările aduse termenilor contractuali, tarifelor pentru unele Servicii, modificări aduse acestui document

  • Retenția și arhivarea documentelor contractuale

Datele prelucrate în acest scop sunt: Date de Identificare; Date Profesionale; Date de Contact; Date Financiare; Date de cont/ de Client; Date pentru gestionarea Relației cu Clienții; Date privind utilizarea Serviciilor ANP; Date de Marketing și Publicitate; Date de SănătateTemeiurile pe care ne bazăm operațiunile de prelucrare sunt: a) încheierea și executarea contractului cu dumneavoastră; b) respectarea obligațiilor legale ale ANP prevăzute de legislația privind protecția consumatorilor și protecția datelor cu caracter personal atunci când vă trimitem informațiile referitoare la modificările aduse termenilor contractuali sau acestui document; c)interesul legitim al ANP pentru a asigura funcționalitatea serviciilor sale la cele mai înalte standarde. În baza interesului nostru legitim vom folosi datele dvs. de contact și pentru a vă informa cu privire la: a) inițiativele sociale întreprinse de ANP; b) noi funcționalități sau facilități ale Serviciilor noastre (exemplu, posibilitatea activării facturii electronice); c) modificări sau îmbunătățiri ale Serviciilor ANP sau ale Site-ului ANP; d) premii sau certificări obținute de ANP; e) pentru a vă transmite invitații pentru a participa la evenimente organizate de ANP sau Afiliații săi sau la care ANP este parte. Considerăm acest tip de mesaje ca fiind de curtoazie sau funcționale (după caz), cu un grad minim de intruziune în viața dumneavoastră privată, având ca și scop, a) pentru dumneavoastră, o mai bună înțelegere a Serviciilor ANP, iar b) pentru Noi, creșterea gradului de transparență față de Clienții ANP. Dacă, însă, veți solicita excluderea dumneavoastră de la primirea unor astfel de mesaje, vom opera restricția de utilizare a datelor dumneavoastră în cest scop.
7.2Facturarea și procesarea plăților, colectarea creanțelor, cesionarea creanțelor
Cu titlu de exemplu, prelucrările de date din această categorie sunt generate de următoarele operațiuni pe care ANP le realizează:
  • Emiterea și transmiterea facturilor

  • Procesarea plăților pentru serviciile contractate, reeșalonări la plată

  • Transmiterea de mesaje (prin apel telefonic sau email) cu privire la data scadenței, valoarea sumelor datorate, consecințele întârzierilor la plată, confirmări de plată,

  • Contactarea dumneavoastră (prin email sau prin telefon) în scopul programării vizitelor personalului ANP pentru citirea contorului

  • Colectarea debitelor restante

  • Cesionarea creanțelor către terți, caz în care veți fi notificat iar ANP va transmite datele necesare pentru acest scop

  • Executarea silită a creanțelor prin intermediul executorilor judecătorești

  • Suspendarea serviciilor sau deconectarea permanentă

  • Realizarea de profiluri și predicții de plată

  • Arhivarea istoricului de plată, a informațiilor și documentelor doveditoare.

Datele prelucrate în acest scop sunt: Date de Identificare; Date Profesionale; Date de Contact; Date Financiare; Date de cont/ de Client; Date pentru gestionarea Relației cu Clienții; Date pentru gestionarea Disputelor / Litigiilor; Date privind utilizarea Serviciilor ANP. Temeiurile pe care ne bazăm operațiunile de prelucrare sunt: a) executarea contractului atunci când vă facturăm serviciile achiziționate conform contractului, la tarifele prevăzute în contract; b) respectarea obligațiilor legale ale ANP prevăzute de b1.legislația fiscală atunci când emitem facturile pentru servicii b2. de legislația privind arhivarea atunci când vă reținem și vă arhivăm documentele fiscale; b3. Codul Civil atunci când vă notificăm cu privire la cesionarea creanței către un terț; c) interesul legitim al ANP pentru c1. realizarea și desfășurarea activităților de colectare a creanțelor, c2. pentru a vă transmite informări cu privire la emiterea facturilor, sumelor restante, confirmărilor de plată și c3. pentru vânzarea creanțelor către terți, cu informarea prealabilă a dumneavoastră, în condițiile Codului Civil. 7.3Gestionarea activității de Relații cu Clienții Cu titlu de exemplu, prelucrările de date din această categorie sunt generate de următoarele operațiuni pe care ANP le realizează:

  • Activități de tip call center

  • Primirea de solicitări, sesizări de la dumneavoastră sau reprezentanții dumneavoastră cu privire la datele cu caracter personal, cu privire la Serviciile ANP, cu privire la disfuncționalități ale Serviciilor

  • Formularea de răspunsuri către dumneavoastră

  • Operarea unor modificări contractuale în baza solicitărilor dumneavoastră sau ca urmare a unor sesizări (modificări ale datelor de contact, adresei de corespondență, activarea facturii electronice)

Date Profesionale; Date de Contact; Date Financiare; Date de cont/ de Client; Date pentru gestionarea Relației cu Clienții; Date colectate de Cookies; Date privind utilizarea Serviciilor ANP; Date de Marketing și Publicitate Temeiurile pe care ne bazăm operațiunile de prelucrare sunt: a) încheierea și executarea contractului cu dumneavoastră în ceea ce privește obligația de a vă răspunde la sesizări; b) respectarea obligațiilor legale ale ANP privind protecția consumatorilor și protecția datelor cu caracter personal; c) interesul legitim al ANP, respectiv: c1. pentru implementarea și desfășurarea activităților de gestionare a Relației cu Clienții și a activității de colectare a creanțelor c2. pentru a analiza activitatea consultanților/ angajaților noștri în interacțiunea cu dumneavoastră

7.4Fraude, dispute, investigații ale autorităților, aducerea la îndeplinire a obligațiilor legale Cu titlu de exemplu, prelucrările de date din această categorie sunt generate de următoarele operațiuni pe care ANP le realizează:
  • Gestionarea fraudelor la sistemul de apă și canalizare precum și gestionarea fraudelor și incidentelor de securitate la rețeaua informatică și de securitate ANP, prin transmiterea de documente și informații către organele de cercetare penală, mediatori, instanțele de judecată, părțile din dosar, avocații colaboratori;

  • Gestionarea litigiilor sau disputelor de orice fel, prin transmiterea de documente și informații către organele de cercetare penală, mediatori, instanțele de judecată, părțile din dosar, avocații colaboratori;

  • Gestionarea solicitărilor primite de la autorități / instituții (ex. Poliție, DNA) cu privire la furnizarea unor date (inclusiv date cu caracter personal), formulate în baza drepturilor și competențelor pe care aceste autorități / instituții le au în baza legii și transmiterea către acestea de date (inclusiv date cu caracter personal) în baza evaluării prealabile a legalității unei astfel de cereri;

  • Gestionarea investigațiilor desfășurate de autorități (ex. Consiliul Concurenței, ANSPDCP, Oficiile pentru Protecția Consumatorilor, Autoritatea de Mediu);

Datele prelucrate în acest scop sunt: Date de Identificare; Date Profesionale; Date de Contact; Date Financiare; Date de cont/ de Client; Date pentru gestionarea Relației cu Clienții; Date pentru gestionarea Disputelor / Litigiilor; Date colectate de Cookies; Date privind utilizarea Serviciilor ANP; Date de Marketing și Publicitate; Date Deduse. Temei juridic: a) obligația legală pentru raportarea incidentelor de securitate conform GDPR și pentru a transmite date și rapoarte către autoritățile de reglementare, b) interesul legitim de a gestiona în mod adecvat disputele și litigiile, precum și de a ne apăra drepturile și interesele în cursul acestora. În funcție de procedurile specifice aplicabile, poate fi necesar, de asemenea, conform legii, să dezvăluim terților informații (care conțin și date cu caracter personal).

7.5Îmbunătățirea Serviciilor, sistemelor și proceselor interne Cu titlu de exemplu, prelucrările de date din această categorie sunt generate de următoarele operațiuni pe care le realizează ANP:

  • Realizarea de sondaje de opinie privind calitatea serviciilor furnizate de ANP prin contactarea telefonică a Clienților ANP;

  • Transmiterea de chestionare online pentru evaluarea interacțiunii dintre dumneavoastră și personalul ANP ;

  • Realizarea unor audituri pentru evaluarea serviciilor, sistemelor, proceselor din cadrul ANP care pot presupune prelucrarea de date în mod incidental sau prelucrări de date agregate;

  • Realizarea de audituri pentru evaluarea modului în care împuterniciții noștri prelucrează datele cu caracter personal ale dumneavoastră;

  • Realizarea de profiluri și predicții cu privire la modul de utilizare a Serviciilor.

Datele prelucrare în acest scop sunt: Date de Identificare; Date Profesionale; Date de Contact; Date Financiare; Date de cont/ de Client; Date pentru gestionarea Relației cu Clienții; Date pentru gestionarea Disputelor / Litigiilor; Date colectate de Cookies; Date privind utilizarea Serviciilor ANP; Date de Marketing și Publicitate; Date Deduse. Temei juridic: interesul legitim de a evalua și îmbunătăți Serviciile, sistemele și procesele ANP, cât și interesul nostru legitim de a ne evalua partenerii contractuali pentru a oferi servicii de calitate prin intermediul acestora.
7.6Activități de marketing și publicitate
Cu titlu de exemplu, prelucrările de date din această categorie sunt generate de următoarele operațiuni pe care ANP le realizează:
  • Utilizarea datelor dumneavoastră de contact pentru transmiterea de mesaje de marketing și publicitate, pentru a vă invita să participați la campanii, concursuri, loterii promoționale, pentru a vă promova Serviciile Conexe din portofoliul ANP;

  • Realizarea de profiluri simple, prin combinarea unor date simple și minimale;

  • Activități de marketing online, în baza acordului dumneavoastră și în conformitate cu politica de Cookies.

Temei juridic: a) consimțământul dumneavoastră atunci când utilizăm mijloace automate de comunicare cu dumneavoastră (ex. SMS/MMS, apeluri automate, emailuri automate) sau când realizăm activități de marketing online prin utilizarea unor anumite tipuri de cookies; b) interesul legitim al ANP atunci când vă vom contacta în scop de Marketing și Publicitate prin intermediul operatorilor umani (apeluri telefonice sau emailuri personalizate) și atunci când realizăm profiluri simple, în scopul de a înțelege modul în care sunt folosite Serviciile ANP și de a transmite comunicări comerciale adaptate modului dumneavoastră de consum.

8.DESTINATARII DATELOR DUMNEAVOASTRĂ

Destinatarii datelor dumneavoastră sunt împuterniciții ANP, operatorii independenți sau asociați cu care colaborăm în baza unor acorduri scrise. Categoriile de destinatari sunt următoarele:
  • Companiile Grupului Veolia din România, atunci când acestea ne furnizează anumite servicii;

  • Partenerii noștri care realizează diverse lucrări sau servicii pentru Clienții noștri (ca de exemplu:lucrări de reparații, laboratoare de analiză a apei);

  • Partenerii din domeniul IT&C, pe care îi contractăm pentru gestionarea serviciului informatic și de securitate al ANP, mentenanța Site-ului ANP și a echipamentelor tehnice, stocarea electronică a documentelor, gestionarea serviciului de email;

  • Firmele de curierat și de tipărire, pe care le contractăm pentru gestionarea procesului de facturare și livrare;

  • Agențiile de cercetare a pieței și de realizare a sondajelor de opinie, pe care le contractăm atunci când ne dorim să ne îmbunătățim Serviciile și să cunoaștem opinia Clienților ANP cu privire la Serviciile furnizate;

  • Agențiile de publicitate, pentru realizarea campaniilor de marketing și publicitate;

  • Operatorii de comunicații electronice și integratorul de servicii, pentru transmiterea notificărilor prin SMS / email către dumneavoastră;

  • Autorități și instituții publice, instanțele de judecată;

  • Consultanții terți (de ex. avocați externi, mediatori, auditori, experți), în cazurile în care îi implicăm în litigii ori alte activități care necesită experiența profesională a acestora;

  • Societăți bancare și integratorii serviciilor de plată cu care avem colaborări pentru încasarea facturilor de servicii;

  • Entitățile care ne furnizează sistemul de monitorizare video, inclusiv operatorul de comunicații electronice.

9.UNDE ȚINEM DATELE DUMNEAVOASTRĂ?

Datele dumneavoastră pot fi ținute:

a) În mediu digital, pe sistemele și serverele noastre sau ale partenerilor noștri, localizate în Spațiul Economic European;

b) În format fizic, în arhiva de date ANP, aflată în Ploiești.

10.DOCUMENTE CONEXE

Aceast document face parte integrantă a contractului de Servicii ANP și este versiunea aplicabilă începând cu data de 22 septembrie 2020. Totodată, acest document vine în completarea Politicii de utilizare a cookie-urilor de pe site-ul ANP.

11.MODIFICĂRI ADUSE NOTEI DE INFORMARE

Aducem modificări Notei de informare ori de câte ori se impune – de exemplu, atunci când intervin noi scopuri, noi date prelucrate, noi categorii de destinatari sau când intervin modificări ale legislației privind protecția datelor, noi ghiduri sau opinii ale autorităților competente. De fiecare data când vom aduce modificări, acestea vor fi evidențiate în cadrul acestui document. Nota de informare aplicabilă până la data de 22 septembrie 2020 poate fi consultată pe Site-ul ANP.